Informace o pracovním místě
Pro naší kancelář na Smíchově hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci složenou z více aktivit. Vaším hlavním úkolem bude starat se o provoz naší kanceláře. Náplní práce bude zejména administrativa, vyřizování emailové a telefonické komunikace, základní účetní operace, správa webové stránky a sociálních sítí, příprava podkladů, spolupráce s dodavateli...atd. Vhodné zejména pro studenty. Pracovní doba dle dohody. Sídlíme na Praze 5 - Plzeňská v blízkosti centra Anděl (metro B). Prosím v reakci na nabídku zasílejte CV v příloze. Nástup dle dohody ihned. Vhodní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor.
min. středoškolské vzdělání ideálně ekonomického zaměření práce s MS Office - zejména Excel základní znalost účetnictví ŘP skupiny B výhodou samostatnost a komunikativnost
Hodinová mzda 200 Kč Odměny nad rámec mzdy Díky této práci můžete získat zajímavé zkušenosti. Flexibilní pracovní doba. Služební telefon.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 200 - 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |