Informace o pracovním místě
Pro naší kancelář na Smíchově hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovník.
Jedná se o práci složenou z více aktivit. Vaším hlavním úkolem bude starat se o provoz naší kanceláře. Náplní práce bude zejména administrativa, vyřizování emailové a telefonické komunikace, základní účetní operace, správa webové stránky a sociálních sítí, příprava podkladů, spolupráce s dodavateli...atd.
Vhodné zejména pro studenty.
Pracovní doba dle dohody.
Sídlíme na Praze 5 - Plzeňská v blízkosti centra Anděl (metro B).
Prosím v reakci na nabídku zasílejte CV v příloze.
Nástup dle dohody ihned.
Vhodní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor.
min. středoškolské vzdělání ideálně ekonomického zaměření
práce s MS Office - zejména Excel
základní znalost účetnictví
ŘP skupiny B výhodou
samostatnost a komunikativnost
Hodinová mzda 200 Kč
Odměny nad rámec mzdy
Díky této práci můžete získat zajímavé zkušenosti.
Flexibilní pracovní doba.
Služební telefon.
Mzda: | 200 - 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |