Informace o pracovním místě
Pro naší kancelář na Smíchově hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci složenou z více aktivit. Vaším hlavním úkolem bude starat se o provoz našeho showroomu a recepce. Dokonce vás budeme nutit pravidelně otevírat Instragram a další sociální sítě. Náplní práce bude zejména administrativa, vyřizování emailové a telefonické komunikace, základní účetní operace, správa webové stránky a sociálních sítí, příprava podkladů pro firemní eventy a jejich organizace. Dále zpracování a kontrola objednávek, spolupráce s dodavateli...atd. Vhodné pro studenty. Pracovní doba nebude striktně dána a bude možnost dohody. Sídlíme na Praze 5 - Plzeňská v blízkosti centra Anděl (metro B). Prosím v reakci na nabídku zasílejte CV v příloze. Nástup dle dohody. Vhodní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor. Předpokládaný termín: 23.3.2022
min. středoškolské vzdělání práce s MS Office - zejména Excel základní znalost účetnictví ŘP skupiny B samostatnost a komunikativnost
Mzda 150 Kč na hod. čistého. Bonusy Díky této práci můžete získat zajímavé zkušenosti. Flexibilní pracovní doba. Služební telefon. Odměny nad rámec mzdy
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |