Informace o pracovním místě
Pro naší kancelář na Smíchově hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovník.
Jedná se o práci složenou z více aktivit. Vaším hlavním úkolem bude starat se o provoz našeho showroomu a recepce. Dokonce vás budeme nutit pravidelně otevírat Instragram a další sociální sítě. Náplní práce bude zejména administrativa, vyřizování emailové a telefonické komunikace, základní účetní operace, správa webové stránky a sociálních sítí, příprava podkladů pro firemní eventy a jejich organizace. Dále zpracování a kontrola objednávek, spolupráce s dodavateli...atd.
Vhodné pro studenty.
Pracovní doba nebude striktně dána a bude možnost dohody.
Sídlíme na Praze 5 - Plzeňská v blízkosti centra Anděl (metro B).
Prosím v reakci na nabídku zasílejte CV v příloze.
Nástup dle dohody.
Vhodní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor. Předpokládaný termín: 23.3.2022
min. středoškolské vzdělání
práce s MS Office - zejména Excel
základní znalost účetnictví
ŘP skupiny B
samostatnost a komunikativnost
Mzda 150 Kč na hod. čistého.
Bonusy
Díky této práci můžete získat zajímavé zkušenosti.
Flexibilní pracovní doba.
Služební telefon.
Odměny nad rámec mzdy
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |