Informace o pracovním místě
Dobrý den,
hledám administrativní asistentku nebo asistenta pro výpomoc. Práce je z domu a není nijak náročná.
Zabývám se nákupem, prodejem, pronájmy a správou nemovitostí. Takže se administrativní práce týká tohoto oboru.
Co budete dělat:
- Správa dokumentů: Příprava, úprava a správa elektronických smluv a dokumentů. Organizace digitální dokumentace.
- Komunikace: Zajišťování komunikace s nájemníky, dodavateli a profesionálními partnery. Zpracování e-mailové komunikace.
- Technická správa a údržba: Koordinace termínů a plánování údržby s dodavateli služeb, elektronické sledování stavu a potřeb údržby nemovitostí.
- A další náležitosti které s tím souvisí.
Co očekávám:
- Schopnost samostatné práce a dobrá organizace práce.
- Znalost práce na počítači a dobrá orientace v online prostředí.
- Základní znalost oboru nemovitostí vítána, ale není podmínkou.
- Zodpovědný přístup k úkolům a schopnost dodržovat termíny.
Co nabízím:
- Flexibilní pracovní dobu – možnost přizpůsobit si pracovní časy podle vašich potřeb.
- Práce z domova.
- Mzda 200Kč až 300Kč
- Podporu a zaškolení v oblasti realitního trhu.
- Po zaškolení firemní benefity(pc, mobil, prémie)
Mzda: | 200 - 300 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, OSVČ, Důchodce |
Lokalita: | Praha 4 |