Informace o pracovním místě
Hledáme šikovnou a zákaznicky orientovanou posilu do přátelského týmu na Praze 4. Hledáme člověka s pozitivním přístupem a vřelým vystupováním, který bude pečlivý, samostatný a nebojí se komunikovat. Dokáže si zorganizovat svůj čas tak, aby vše běželo, jak má.
Co bude vaší denní prací?
- komunikace s klienty na denní bázi
- administrativní podpora klientů (správa emailu, kalendáře, pochůzky apod.)
- spolupráce s interními odděleními klienta (marketing, účtárna, HR, obchodní tým..)
Co požadujeme:
- každodenní docházka do kanceláře 9:00 - 14:00 (pondělí nebo pátek - 1 den možnost pravidelný home-office)
- uživatelská znalost sady MS Office
- práce s Google docs
Určitě si budeme rozumět, pokud:
- jste týmový hráč, který se nebojí komunikovat
- máte pro klientský přístup
- máte milé vystupování a víte, že klient je náš partner a dle toho se o něj staráme
- rád/a se učíte novým věcem
Co nabízíme:
- dlouhodobá spolupráce, možnost rozšíření na větší úvazek
- možnost práce na DPP, IČO
- 160 - 180 Kč/hod
- práci v přátelském kolektivu
- příjemné pracovní prostředí se skvělým zázemím
- možnost Multisport karty - podporujeme zdravý životní styl :)