Informace o pracovním místě
Jste studentem VŠ, hledáte práci v administrativě a chcete mít po škole práci jistou?
Aktuálně posilujeme realizační tým a hledáme kolegu či kolegyni na pozici Asistent/ka v oddělení realizací!
Na této pozici byste měl/a možnost stát se zásadním členem týmu a významně se podílet na poskytování služeb našim klientům. Klientům zajišťujeme kontrolu pracovněprávní dokumentace a pomáháme jim zlepšit nastavení systému výplaty mezd.
Čemu se u nás budete věnovat?
- zpracování podkladů k auditům (práce především v excelu)
- spolupráce na zadaných projektech
- úprava mzdových tabulek
- opis mzdových listů
- kontrola výplatních pásek
- evidence veškerých podepsaných smluv
- zakládání, skenování a zapisování do evidence
Jaké znalosti/dovednosti se Vám budou hodit?
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou)
- aktivní znalost práce na PC – především Excel, Word
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- chuť učit se novým věcem
- ideální docházka do kanceláře jsou 3 dny v týdnu
Proč do toho jít s námi?
- příjemné pracovní prostředí
- přátelský kolektiv
- možnost zůstat u nás i po škole a další karierní růst
- časovou flexibilitu – směny si plánuješ dle svých potřeb
- nástup možný ihned/dne domluvy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zasílejte své životopisy pomocí odpovědního formuláře. K vašemu životopisu prosím připojte i informaci, jak jste časově flexibilní a jakou očekáváte hodinovou odměnu.
Těšíme se na Vaši odpověď a případnou spolupráci!
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 130 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 4 |