Informace o pracovním místě
Hledáme šikovnou a zákaznicky orientovanou posilu do mladého a přátelského týmu v Praze. Co neumíte se naučíte. Hledáme člověka s pozitivním přístupem a vřelým vystupováním, který bude pečlivý, samostatný a nebojí se komunikovat. Dokáže si zorganizovat svůj čas tak, aby vše běželo, jak má. Co bude vaší denní prací? - komunikace s klienty na denní bázi - administrativní podpora klientů (správa emailu, kalendáře, pochůzky apod.) - spolupráce s interními odděleními klienta (marketing, účtárna, HR, obchodní tým..) - správa sociálních sítí
Co požadujeme: - min 1 rok praxe na obdobné pozici - docházka do kanceláře každý den na 4 hodiny mezi 8-16h - uživatelská znalost sady MS Office - práce s Google docs - angličtina na komunikativní úrovni Určitě si budeme rozumět, pokud: - jste týmový hráč, který se nebojí komunikovat - máte pro klientský přístup - máte milé vystupování a víte, že klient je náš partner a dle toho se o něj staráme - rád/a se učíte novým věcem
Co nabízíme: - dlouhodobá spolupráce, možnost rozšíření - příležitostný home office - možnost práce na DPP, IČO - 150 Kč/hod - práci v mladém a přátelském kolektivu - moderní pracovní prostředí blízko metra Budějovická - kuchyňka a kávovar k dispozici na pracovišti - možnost Multisport karty - podporujeme zdravý životní styl :) Získejte u nás zkušenosti z oblasti podnikání, spolupracujeme s malými a středními podnikateli.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 4 |