Informace o pracovním místě
Hledáme šikovnou a zákaznicky orientovanou posilu do mladého a přátelského týmu v Praze.
Co neumíte se naučíte. Hledáme člověka s pozitivním přístupem a vřelým vystupováním, který bude pečlivý, samostatný a nebojí se komunikovat. Dokáže si zorganizovat svůj čas tak, aby vše běželo, jak má.
Co bude vaší denní prací?
- komunikace s klienty na denní bázi
- administrativní podpora klientů (správa emailu, kalendáře, pochůzky apod.)
- spolupráce s interními odděleními klienta (marketing, účtárna, HR, obchodní tým..)
- správa sociálních sítí
Co požadujeme:
- min 1 rok praxe na obdobné pozici
- docházka do kanceláře každý den na 4 hodiny mezi 8-16h
- uživatelská znalost sady MS Office
- práce s Google docs
- angličtina na komunikativní úrovni
Určitě si budeme rozumět, pokud:
- jste týmový hráč, který se nebojí komunikovat
- máte pro klientský přístup
- máte milé vystupování a víte, že klient je náš partner a dle toho se o něj staráme
- rád/a se učíte novým věcem
Co nabízíme:
- dlouhodobá spolupráce, možnost rozšíření
- příležitostný home office
- možnost práce na DPP, IČO
- 150 Kč/hod
- práci v mladém a přátelském kolektivu
- moderní pracovní prostředí blízko metra Budějovická
- kuchyňka a kávovar k dispozici na pracovišti
- možnost Multisport karty - podporujeme zdravý životní styl :)
Získejte u nás zkušenosti z oblasti podnikání, spolupracujeme s malými a středními podnikateli.
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 4 |