Informace o pracovním místě
Jazyková škola Hermés přijme administrativní pracovnici na zkrácený úvazek 70-90 h měsíčně.
Náplň práce:
Evidence termínů výuky studentů v účetním systému a dohled nad čerpáním lekcí
Počítání mezd lektorů na základě odučených lekcí
Evidence uhrazených faktur, zadávaní nových kurzů do systému
Vedení pokladny – práce s hotovostními platbami, hmotná odpovědnost.
Fakturace klientům
Místo práce:
Kancelář u metra Roztyly
Ukončené SŠ vzdělání
Velmi důležitá je maximální pečlivost, přesnost a odpovědnost při evidenci lekcí
Kladný vztah k administrativní práci.
Dobrá znalost práce na PC – práce především s excelovými tabulkami.
Dobrá znalost AJ slovem i písmem – častá komunikace s lektory rodilými mluvčími.
Znalosti účetní problematiky nejsou třeba, v našem systému Vás zaškolíme.
Preferujeme dlouhodobou spolupráci ideálně na 1 rok a více.
Vhodné pro studenty VŠ
Samostatná a odpovědná práce v malém a přátelském kolektivu.
Pracovní ohodnocení 120-140 Kč/h čistého
Úvazek cca 70–90 h měsíčně
Pružná pracovní doba – práci je možno rozložit do dvou až čtyř pracovních dnů v týdnu, přesné termíny si můžete zvolit libovolně v běžných pracovních hodinách dle svých potřeb, po dohodě možno částečně i o víkendu
Nástup v prosinci 2019.
Pokud máte zájem pracovat v našem týmu, zašlete nám, prosím, životopis.
Těšíme se na Vás :)
Mzda: | 120 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Lokalita: | Praha 4 |