Informace o pracovním místě
Jazyková škola Hermés přijme administrativní pracovnici na zkrácený úvazek 70-90 h měsíčně. Náplň práce: Evidence termínů výuky studentů v účetním systému a dohled nad čerpáním lekcí Počítání mezd lektorů na základě odučených lekcí Evidence uhrazených faktur, zadávaní nových kurzů do systému Vedení pokladny – práce s hotovostními platbami, hmotná odpovědnost. Fakturace klientům Místo práce: Kancelář u metra Roztyly
Ukončené SŠ vzdělání Velmi důležitá je maximální pečlivost, přesnost a odpovědnost při evidenci lekcí Kladný vztah k administrativní práci. Dobrá znalost práce na PC – práce především s excelovými tabulkami. Dobrá znalost AJ slovem i písmem – častá komunikace s lektory rodilými mluvčími. Znalosti účetní problematiky nejsou třeba, v našem systému Vás zaškolíme. Preferujeme dlouhodobou spolupráci ideálně na 1 rok a více. Vhodné pro studenty VŠ
Samostatná a odpovědná práce v malém a přátelském kolektivu. Pracovní ohodnocení 120-140 Kč/h čistého Úvazek cca 70–90 h měsíčně Pružná pracovní doba – práci je možno rozložit do dvou až čtyř pracovních dnů v týdnu, přesné termíny si můžete zvolit libovolně v běžných pracovních hodinách dle svých potřeb, po dohodě možno částečně i o víkendu Nástup v prosinci 2019. Pokud máte zájem pracovat v našem týmu, zašlete nám, prosím, životopis. Těšíme se na Vás :)
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 120 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, OZP |
Lokalita: | Praha 4 |