Informace o pracovním místě
• Zpracování všech účetních operací (vydané a přijaté faktury, pokladní doklady,..) v systému ABRA
• Komunikace s účetní společností, příprava dokumentů pro účetnictví
• Administrativa a podpora chodu společnosti ve všech jejích činnostech
• Příprava a psaní jednoduchých nabídek, objednávek a smluv
• Administrativní práce na počítači a asistence projektovým a cenovým manažerům
• Celkové zajištění chodu kanceláře – přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, příchozí a odchozí pošta
• SŠ vzdělání ekonomického směru nebo 1 rok praxe na pozici účetní
znalost účetních a daňových zákonů
• Znalost anglického jazyka
• Možnost pracovat 3xtýdně
• Dobré komunikační schopnosti
• Ochota učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B
• Dobré platové ohodnocení
• Výplata každý týden
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Možnost nástupu na HPP
TermínNástup: | 21.08.2017 - 31.12.2017 |
Mzda: | 115 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 4 |