Informace o pracovním místě
Informace o pracovním místě
Do luxusně vybaveného nového salonu krásy a kadeřnictví na Praze 3, jakožto již třetí pobočku naší sítě, s cca 5-ti členným kolektivem, hledáme od přelomu záříúříjen šikovnou posilu, která nám pomůžeme s chodem recepce, různorodou administrativou a z částí se také postará o chod sociálních sítí (pouze natáčení videí a pořizování fotografíí a následné zasílání našemu správci a grafikovi, reakce na zprávy klientů)
Hledáme spolehlivého, milého a energického člověka, kterého bude práce bavit a díky svým schopnostem a zájmem o práci dokáže ulehčit každodenní chod salonu. Odměnou, kromě té finanční, budou cenné pracovní zkušenosti, skvělý tým kolegů a pohyb ve světě estetiky a krásy v luxusním prostředí.
Oceníme zkušenosti z podobné pozice či brigády, ale práce je vhodná jak pro studenty tak i pro absolventy (s následnou možností přechodu na HPP). Vše potřebné postupně zaučíme a rádi vysvětlíme.
Pracovní náplň:
Pracovní náplň zahrnuje klasickou administrativní práci i řešení různorodých úkolů zadaných majitelkou salonu. Jedná se o kancelářskou administrativu, práci s interními systémy společnosti-rezervační systém, email,soc.sítě,apod., asistentské práce, obsluha klientů a povrchový úklid (hlavní úklid náleží uklízečce).
Požadujeme
Chuť pracovat a učit se novým věcem.
Zodpovědnost a pečlivost.
Slušné vystupování a samostatnost.
Flexibilitu a zvládání multitaskingu.
Výhodou: Domluvit se anglicky alespoň základem slovem i písmem, jiné jazyky výhodou (uk,ru).
Nabízíme
Rozmanitou a zajímavou práci ve velmi příjemném prostředí.
Flexibilní pracovní dobu, podle vašich možností a dle domluvy předem. Osobní přístup a skvělý tým kolegů.
MZDA: 160 - 200 Kč/hod.
POČET MÍST: 1
VHODNÉ I PRO: Absolventi, OSVČ
NÁSTUP: Přelom září/říjen 2024
Mzda: | 160 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Praha 3 |