Informace o pracovním místě
Pro našeho významného klienta zabývající se technickou podporou hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici administrátor objednávek/poptávek.
Náplň práce:
- Kompletní administrativní zpracování zakázek, počínaje příjmutím poptávky/objednávky až po dohlédnutí na jejich celkovou realizaci a případné řešení reklamací
- Zadávání objednávek do interního objednávkového systému – Oracle
- Dohled nad interními objednávkami – aby byly vytořeny v souladu s vnitřními nákupními pravidly
- Ověření detailů zakázky se zákazníky
- Spolupráce s obchodníky na přípravě nabídky
- Spolupráce s výrobními závody – zjišťování dodacích termínů, zajištění logistiky a odeslání zboží k zákazníkovi
- pečlivost, organizovanost
- angličtinu na komunikační úrovni slovem i písmem, bude probíhat na denní bázi
- znalost Oracle velkou výhodou, (případně JDE, ale to již nebudeme používat), - nicméně na Oracle sami teď nově přecházíme, takže zaučení nebude problém
- dobrou znalost MS Office
- prozákaznický přístup
- základní znalost v oblasti smluv o dodání zboží
- možnost docházet 3-4xtýdně (dle domluvy) a to dlouhodobě podmínkou
- mzda 240Kč/h hrubého
- důkladné zaškolení
- praxi v prestižní společnosti
- možnost rozšíření úvazku, případně přestup na hlavní pracovní poměr