Informace o pracovním místě
Pokud sníte o kariéře, kde každý den je nové dobrodružství, a jste připraveni stát se součástí něčeho většího, pak naše volné místo je právě pro vás. Hledáme kompetentního osobního obchodního asistenta, který se stane mou pravou rukou a bude pomáhat v rozvoji společnosti. Potřebujeme profesionála, který dokáže efektivně řídit svůj čas a disponuje vynikajícími komunikačními dovednostmi.
Co ocekávám od této pozice:
Plánování schuzek a správa kalendáre
Vyrizováni agendy s partnery, odbèrateli, dodavateli
Vedeni CRM, Trello, tabulek a prehledu
Zpracováni dokumentace, smluv, návodù a procesü
Vytváreni zápisù ze schüzek
Travel-support (letenky, hotely, pronájmy...)
Domlouváni podcastù, článkù a interview
A samozreime spoustu dalsiho..
Myslís, že by ses na tuto pozici hodil? Rádi bychom si s tebou popovídali
Flexibilní pracovní doba a Práce z domova: Většinu času budete moci pracovat online z domova, plánujíc si pracovní den podle svých potřeb.
Školení a rozvoj dovedností: Kromě práce nabízíme školení v oblasti prodeje, marketingu a dalších klíčových dovedností, což přispívá k vašemu profesionálnímu růstu.
Pohodlné a podporující prostředí: Náš tým tvoří přátelské kolegy a pohodlné pracovní prostředí, i když je virtuální.
Vaše mzda bude přímo svázána s příjmem vedoucího: To znamená, že váš finanční úspěch je přímo závislý na úspěchu společnosti. Toto vytváří podnět pro společný růst a dosahování vysokých výsledků.
Nekladej to na později, napiš nám hned teď! ⏰
Mzda: | 20 000 - 45 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Praha 3 |