Informace o pracovním místě
Hledáme šikovného pracovníka administrativní podpory a správy objednávek našich projektů. Jedná sa o výpomoc pozici v útulných kancelářích na Domažlické ulici v Praze. Jsme mladý, flexibilní tým a potřebujeme k sobě někoho podobně naladěného.
Co bude náplní práce?
správa objednávek – práce s naším interním CRM, aby se k zákazníkům produkty dostaly ve správný čas
kompletace zásilek a lepení štítků
administratívní výpomoc – faktury, dokumenty a celková administrativa
komunikace s odběrateli (Dr.Max, Pilulka, PHOENIX)
Jsi to Ty?
mluvíš Česky
Zodpovědný, můžeme se na Tebe spolehnout
Hodíš se do našeho mladého týmu
Máš rád to, co děláš
Co Ti nabízíme?
práci na DPP nebo IČO
práci z kanceláře v Praze 3 (Domažlická 1232/3)
možnost občasného home-office
cenné zkušenosti v šikovné firmě se super lidmi
pracovní doba Pondělí – Středa od 9:00-13:00, nebo podle dohody
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ, i od 15 let |
Lokalita: | Praha 3 |