Informace o pracovním místě
Pro posílení našeho technického týmu hledáme nové Helpdesk supporty. Vhodné pro studenty a absolventy. Flexibilní práce na DPP či jako brigáda při škole.
Pracovní náplň:
- zodpovědnost za technickou podporu zákazníků v dohledovém centru, prvotní kontakt se zákazníky a řešení jejich požadavků v nočních hodinách a o víkendu
- monitoring požadavků a problémů týkající se síťových aplikací nebo serverových systémů
- řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn
- trouble-shooting incidentů a technická odborná komunikace
- systémová administrace, proaktivní dohled pomocí monitorovacích nástrojů
- analýza systémů a vyhodnocení všech alertů od zákazníků i z oblasti networkingu
- komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů
- tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
- min. SŠ vzdělání
- základní znalost PC / Internetu
- základní znalost EN - alespoň psanou formou, komunikativní výhodou
- základní terminologie PC
- samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, komunikativnost
- zaškolení do problematiky, sebevzdělání v oboru
- platové ohodnocení odpovídající individuálnímu pracovnímu výkonu, znalostem a dovednostem
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy a mladý kolektiv
- příležitost k seberealizaci
- využití firemních služeb zdarma
- práci v dynamicky rostoucí společnosti
- možnost osobního růstu
Nástup: možný ihned