Informace o pracovním místě
Pro významné klienty/představitele společnosti hledáme nové obchodní talenty - jedná se o interní ale i externí spolupráci.
Nová Asistentka bude pomáhat s jejich náborem a administrativou.
Co u nás budete dělat?
Náplní práce bude telefonicky oslovovat vhodné kandidáty z naší databáze, domlouvat schůzky a plnit tak vedení diář schůzkami. Vyhledávat a oslovovat potencionální zájemce na Linkedin, vkládat inzerce a to vše spojeno s administrativou. Budete zpracovávat reporty a pracovat v programu excel, s odborným ponořením do personálních dat.
Uvítáme zkušenosti s přímým vyhledáváním a aktivním oslovováním kandidátů. Nezapomeňte, že první kontakt správného Náboráře je vždy po telefonu. Takže telefonování bude hodně a mělo by Vás to bavit.
· Zkušenosti s přímým vyhledáváním a aktivním oslovováním kandidátů
· Perfektní znalost s vyhledáváním a oslovováním kandidátů přes Linkedin
· Perfektní komunikační dovednosti a vyjednávací dovednosti
· Seriózní vystupování
· Pečlivost a samostatnost
· Dobré organizační schopnosti
· Dobré a praktické zkušenosti s moderními nástroji v HR
(náborové kanály přes sociální sítě, budování značky, HR metriky atd.)
· Uživatelská znalost MS Office (zejména MS Excel)
· 15-20 hod týdně minimálně
· věk 18 +
· Samostatnou pozici, kde budete mít prostor realizovat své nápady
· Fixní plat + bonusy
· Vzdělávací kurzy a školení
· Pružnou pracovní dobu - možnost pracovat z domova
· Spolupráce na DPP, DPČ, IČO