Informace o pracovním místě
Budeš spravovat přijaté objednávky z eshopu, nejdříve z Česka a Slovenka, později z celého světa
Budeš plánovat a koordinovat kalendář manažera - kolega Marek je často v zahraničí, proto uvítá kandidáta/tku, který/á mu připomene důležité schůzky a nebo ho bude v zahraničí doprovázet (cca 1-2x rok)
Budeš přípravovat podklady pro fakturace
Budeš pracovat se systémy (Pohoda a Excel)
Rádi Ti vše ukážeme a co nebudeš umět, Tě naučí kolegyně Anička :)
VŠ/SŠ vzdělání
Angličtina min. B2
Komunikativnost, samostatnost, dochvilnost
Reprezentativní vystupování (máme neformální pracovní prostředí, ale na obchodních schůzkách očekáváme dress code)
Práce v programu MO Excel
Kariérní růst
Zahraniční pracovní cesty
Stravenkový paušál
Občerstvení na pracovišti
Bonusy/prémie
Flexibilní pracovní doba (minimálne 25 - 30h/týden)
Spolupráce formou HPP/DPP/IČO
Dog friendly office
Práce částečně z domova (po zaškolení)