Informace o pracovním místě
Samofinancovaná společensky odpovědná organizace, která podporuje a financuje dobročinnost a další společensky odpovědné projekty hledá do svého kolektivu výkonnou asistentku. Vaší náplní práce převážně bude:
- komunikace převážně s top managementem a majiteli firem, dodavateli a spolupracujícími subjekty,
- administrativa i koordinační činnost
- organizace jednání,
- kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní,
- reporting a případně i podílení se na rozvoji projektu.
Dlouhodobě - Možnost i brigádně, i na MD !, VPP, IČO.
CV zasilejte s aktualnim foto!
- alespoň mírně nadprůměrné komunikační dovednosti, jinak standardní požadavky!
- opravdu dobrý lidský charakter,
- zodpovědnost,
- pečlivost,
- loajalitu
- ochotu a schopnost rychle se učit a ihned použít poznatky v praxi
- až 100% práce z domova ( HomeOffice ) !!!
- flexibilní pracovní dobu dle dohody s nadřízeným !,
- firemní telefon,
- možnost kariérního růstu a rozvoje,
- velmi nadstandartní ohodnocení po ověření funkčnosti spolupráce.
- práci, která má skutečný smysl a opravdovou hodnotu !
- fix. hod. / úkol + bonusy (např. i % z tržeb e-shopu, a další).
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 10 |