Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivého a organizovaného Headquarters Assistant, který nám pomůže udržet hladký chod naší centrály. Pokud jste připraveni na výzvy a rozmanité úkoly, připojte se k nám!
• zajištění chodu recepce
• tvorba prezentací v PowerPointu (grafická úprava prezentací, zajištění jejich vizuální atraktivity)
• psaní a úprava emailové komunikace
• pomoc při organizaci management meetingů a eventů
• administrativní podpora
• řešení ad hoc požadavků
• schopnost efektivně plánovat a organizovat si pracovní úkoly
• výborné komunikační a interpersonální dovednosti
• proaktivitu a samostatnost
• znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a Canvy
• nadšení pro práci a ochotu učit se nové věci
• časovou flexibilitu v pondělí (8-15:00) a úterý dopoledne (další dny je možné chodit dle vašich časových možností - celkem 15-20 hodin týdně)
• možnost profesního růstu a rozvoje
• příležitost podílet se na zajímavých projektech
• zázemí jedničky na trhu v oblasti personálních agentur
• příjemné a moderní pracovní prostředí na centrále naší společnosti v centru Prahy ve Florentinu
• přátelskou firemní kulturu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENYNaše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.