Informace o pracovním místě
Jsme hostesingová agentura působící po celé České republice, která je na trhu více než 17 let. Mezi naše akce patří firemní večírky, konference, promo akce, ochutnávky nebo cateringy. V současnosti hledáme do naší kanceláře v centru Prahy event koordinátora/koordinátorku na plný úvazek (možný je také částečný úvazek minimálně 30hod./týdně).
Náplň práce:
- Administrativní činnosti (telefonáty, emaily, evidování smluv)
- Komunikace s našimi hosteskami a promotéry
- Komunikace s klienty
- Obsazování akcí
- Vedení osobních pohovorů
- Koordinace akcí přímo na místě
Mzda: dohodou
Nástup: září 2024
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím své CV s fotografií a několik vět o sobě. Vybrané uchazeče budeme rádi kontaktovat.
Děkujeme a budeme se na Vás těšit.
Komunikativního člověka s reprezentativním vystupováním, organizačními schopnostmi, zkušenostmi s administrativou, odolnost vůči stresu, důslednost, flexibilitu
Velmi zajímavou pracovní náplň, přátelskou atmosféru, možnost získání zkušeností v oblasti komunikace a jednání s lidmi, s obsazováním velkých akcí, po zaučení je možný také částečný home office
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>