Informace o pracovním místě
Na naší pražskou pobočku hledáme posilu na pozici Administrativní podpora recepce, která bude pozitivně naladěná, flexibilní a má ráda ve věcech pořádek.
Pracovní náplň:
-> Zajištění chodu recepce
-> Evidence příchozí a odchozí korespondence
-> Organizace schůzek
-> Administrativní podpora týmu
-> Skenování a archivace dokumentů
-> Asistence při firemních akcí
-> Znalost angličtiny slovem i písmem (alespoň mírně pokročilý)
-> Pečlivost a komunikaci - ty jsou pro nás klíčové
-> Schopnost samostatně plnit zadané úkoly
-> Aktivní a pozitivní přístup k plnění úkolů
-> Časovou flexibilitu
-> Odpovídající finanční ohodnocení
-> Možnost získat praktické zkušenosti z chodu advokátní kanceláře
-> Práci pouze ve všední dny (nepracujeme o víkendech a svátcích)
-> Podporu zkušených kolegů
-> Příjemné pracovní prostředí v historické budově v centru Prahy
-> Chill-out zónu se špičkovým kávovarem a X-boxem
-> Občerstvení na pracovišti – perlivé/neperlivé a ochucené vody, čaje, džusy atd.