Informace o pracovním místě
O nás
Společnost Companies.cz s.r.o. (na trhu od r. 2004) hledá nového člena do týmu, na pozici: „asistent pro agendu zakládání a prodeje obchodních společností“.
Preferujeme dlouhodobou spolupráci s nástupem co nejdříve.
Nabízíme brigádu na prestižní adrese, v menším kolektivu, se zázemím advokátní kanceláře a s maximální podporou šéfa i kolegů při zaučení.
Náplň práce:
• příprava dokumentů (dle vzorů) a formulářů souvisejících se zakládáním obchodních společností a jejich prodejem
• agenda administrace sídel - uzavírání nových smluv o sídle, zajišťování distribuce došlé pošty, kontrola úhrad faktur, jejich urgence a případné výpovědi
• vedení spisů, zakládání a kopírování
• písemná, telefonická i osobní komunikace s klienty v češtině i v angličtině
Co od Vás očekáváme:
Ideálním kandidátem je pečlivá, spolehlivá a loajální osoba s pozitivním myšlením a smyslem pro humor, která dokáže k práci přistupovat samostatně a systematicky. Nehledáme pouze administrativního pracovníka, ale člena týmu, který:
• je český rodilý mluvčí, se schopností komunikovat s klienty v angličtině
• ovládá PC (MS Office)
• je schopen naučit se pracovat s jednoduchým účetním systémem
• má možnost pracovat min. 3 dny v týdnu, minimálně 1 rok (preferujeme zájemce o dlouhodobou spolupráci)
Co Vám můžeme nabídnout:
• reprezentativní pracovní prostory v centru Prahy na metru Můstek
• pravidelné „teambuildingy“, převážně se sportovní tématikou
• firemní páteční obědy „na šéfa“
• zajímavé finanční ohodnocení 160 – 200 Kč/ hod
Předem děkujeme za Váš zájem, v případě, že se Vám neozveme do 14 dnů, dali jsme přednost jinému uchazeči. Děkujeme za pochopení.