Informace o pracovním místě
Hledáš práci, která bude pestrá, spoustu se toho naučíš a budeš součástí přátelské party lidí? Tak čti rozhodně dál, možná hledáme právě Tebe!
Jsme Eppi, klenotnictví ze srdce Evropy. Baví nás vytvářet nové trendy v prodeji šperků. Kvalita a transparentnost jsou pro nás samozřejmostí, kterou jsme navíc vyšperkovali osobním přístupem a vysokým standardem zákaznických služeb.
Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř. Proto je pro nás důležité také to,
s kým spolupracujeme. Kromě jedinečných šperků se můžeme v Eppi pochlubit i stejně jedinečnou partou lidí.
Jakou pozici nabízíme?
Hledáme flexibilního, motivovaného a spolehlivého člena týmu se zájmem o asistentskou pozici s možností nahlédnutí do vícero oblastí a procesů v rámci rychle rostoucí firmy zaměřené na e-commerce.
Pracovní náplň bude pestrá, budeš mít možnost získat přehled o našem fungování a zároveň se naučit spoustu nových věcí v rámci komunikace, administrativy i světa šperků.
Tvojí hlavní úlohou bude:
Práce v systému Helios – kontrola a zadávání dat, zpracování vydaných a došlých objednávek
Administrativní podpora v rámci nákupu, skladového hospodářství či dalších oblastí
Zpracování a balení zásilek pro klienty
Další úkoly dle tvých zkušeností, zájmu a časových možností
Šéfkou a oporou ti bude naše milá Yulka, která má pod palcem celou naši výrobu.
Kancelář na tebe čeká v samém centru Prahy. Hledáme někoho na částečný úvazek, takže pozice je vhodná i pro studenty nebo maminky na mateřské či rodičovské. Pracovní doba je flexibilní dle domluvy a tvých časových možností. Nástup je možný ihned.
Jak se k nám přihlásit?
Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem, pošli nám své CV a připoj odpovědi na následující otázky. Při jejich vypracování se nenech ničím omezovat a neboj se, že by tvé odpovědi byly příliš dlouhé :)
Proč bys s námi rád(a) pracoval(a)?
Proč bychom měli dát přednost tobě před ostatními?
Co by tě na této práci bavilo nejvíc?
Máš už předchozí zkušenosti, které bys u nás mohl(a) uplatnit? Řekni nám o nich víc!
Jaké jsou tvé časové možnosti a kdy k nám můžeš nastoupit?
Vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na osobní pohovor.
Co od tebe očekáváme?
Nepožadujeme žádné speciální znalosti nebo zkušenosti v oboru. Pokud je máš, neváhej se s nimi pochlubit, nicméně důležité je pro nás hlavně nadšení a chuť do práce.
Určitě by ti ale neměly chybět tyto vlastnosti a schopnosti:
Zodpovědnost a pečlivost
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Organizovanost, systematičnost a schopnost si naplánovat svoje úkoly tak, aby ti neunikl žádný deadline
Flexibilita a schopnost reagovat na neustále se měnící podmínky
Výhodou pro tebe bude předchozí zkušenost s administrativní prací, firemními systémy či účetnictvím. V každém případě tě ale bude čekat detailní trénink, kdy ti vysvětlíme, jak vše funguje u nás.
Čím můžeme zaujmout my tebe?
Neustálý přísun pracovních výzev
Důraz na osobní rozvoj a růst
Přátelský kolektiv se skvělým šéfem v čele
Fér platové podmínky
Týmové obědy a občerstvení v kanceláři