Informace o pracovním místě
Co je náplň práce?
- pomáhat klientům udělat pořádek v jejich podnikání a efektivně je nastavit. Na Vás bude pomoci udělat pořádek v jejich číslech, tj.:
o práce v exelu nebo účetní evidenci
o komunikovat s klienty v českém nebo případně i anglickém jazyce
o příprava podkladů ve wordu
o a ti šikovnější budou muset občas otevřít účetní či daňové předpisy
- koho baví více kreativní práce, bude také
o si hrát v excelu a počítat tak, aby to vyšlo (a zároveň bylo v souladu se zákonem)
o kreslit v powerpointu obrázky, aby klient i šéf porozuměl, jakou vlastně navrhujeme strukturu
Co je třeba, abys uměl/a a jaká byl/a:
- práce s čísly a papíry tě baví
- preciznost je samozřejmostí
- důvěryhodnost, zodpovědnost a loajálnost je nutností
- ochota se učit nové věci
- ochota přejímat instrukce a pracovat podle stanovených pravidel
- schopnost se rychle přizpůsobit
- příjemné vystupování a rád poznáváš nové lidi
Co nabízíme?
- zajímavou a podnětnou praxi v oboru
- přátelský tým a neformální atmosféru
- unikátní firemní kultura
- 150 – 200 Kč / hod dle předchozí zkušenosti
- a hlavně práci, která tě bude bavit