Informace o pracovním místě
Hledáme asistentku, aktivní, samostatně vykonávající dané úkoly, empatickou.
Jsme menší překladatelská společnost, nabízíme i poradenství a jiné služby, sídlíme v centru města Prahy - Václavské náměstí.
Pracovní úkoly:
- pochůzky po státních institucích a úřadech - vyřízení legislativních záležitostí
- práce na počítači, ovládání MS Office, Excel, připojení chytrý telefon/internet
- vyřízení denní agenty v kanceláři: e-maily, telefonní komunikace, a obsluha klientů
- zařídit chod celé kanceláře (dostatek kancelářských věcí, občerstvení, uvítání klientů) aj.
- nejlépe VŠ vzdělání (student/ka)
-znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni (každodenní využití) plus je i znalost druhého jazyka
- požaduji pouze osobu, která chce pracovat a má samostatné úsilí, výsledky a píli
- jsme soukromý sektor, ocením inovativní a rychlé myšlení, prozákaznický přístup, proaktivní - asertivní chování
Pracovní doba:
- potřebuji nejvíce pondělky a středy (úřední dny na úřadech), celý pracovní den 9:00 -17:00 hodina
- zbytek týdne zkráceně na 4 hodiny (čtvrtky, pátky)
Nabízíme zázemí firmy, přístup kdykoliv do kanceláře (recepce je non-stop), občerstvení a jídlo.