Informace o pracovním místě
Business Centre CHRONOS nabízí klientům pronájem kompletně zařízených kanceláří, sídlo společnosti, zastupování firem a další služby administrativní povahy. Hledáme kandidátku na pozici "Recepční/asistentka".
Hlavní náplň práce:
• zajištění chodu recepce Business Centra
• administrativní a sekretářská podpora klientů Business Centra
• zajišťování víz, rezervace letenek, atp.
• komunikativní i písemnou znalost AJ
• znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• flexibilitu a samostatnost
• reprezentativní vystupování
• komunikativní schopnosti
• nástup ihned
• preferujeme studenty 1. nebo 2. ročníku VŠ – z důvodu dlouhodobější spolupráce v průběhu studia
• zajímavou a rozmanitou práci
• příjemné pracovní prostředí
• přátelský pracovní kolektiv
• pracoviště v centru Prahy - Václavské náměstí
• flexibilní pracovní dobu – dle možností a potřeby