Informace o pracovním místě
Jsme hostesingová agentura působící po celé České republice, která je na trhu již více než 17 let. Mezi naše akce patří firemní večírky, konference, promo akce, ochutnávky nebo cateringy. V současnosti hledáme do naší kanceláře v centru Prahy event koordinátora/koordinátorku na plný nebo částečný úvazek.
Náplň práce:
- Administrativní činnosti (telefonáty, emaily, evidování smluv)
- Komunikace s našimi hosteskami a promotéry (později také komunikace s klienty)
- Obsazování akcí
- Vedení osobních pohovorů
- Koordinace akcí přímo na místě
Mzda: dohodou
Nástup: duben 2023
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím své CV s fotografií a několik vět o sobě. Vybrané uchazeče budeme rádi kontaktovat.
Děkujeme a budeme se na Vás těšit.
Komunikativního člověka s reprezentativním vystupováním, organizačními schopnostmi, zkušenostmi s administrativou, odolnost vůči stresu, důslednost, flexibilitu
Velmi zajímavou pracovní náplň, přátelskou atmosféru, možnost získání zkušeností v oblasti komunikace a jednání s lidmi, s obsazováním velkých akcí, po zaučení je možný částečný home office
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>