Informace o pracovním místě
Ahoj, jmenuji se Jakub a mám na starosti dvě firmy. Hledám vhodnou osobu, která bude schopná s mojí agendou pomoci. Jedná se o různorodou práci od účetnictví, mzdové agendy, náboru zaměstnanců, marketingu, prodejních kampaní až po finanční řízení.
Zpočátku budeš dostávat zadání jako je zpracování účetních dokumentů, výplat a výkazů pro účetnictví, později se dostaneš ke složitejším zadáním jako je návrh vylepšení procesů ve firmě, automatizace, finanční reporty a analýzy na základě dat.
Týdně budeš pracovat 10 - 20 hodin podle naší domluvy. Není problém se domluvit na méně, když budeš potřebovat.
Práci budeš moci dělat částečně z domu a částečně v kanceláři firmy.
Vzdělání ani zkušenosti nejsou potřeba, vše potřebné naučím. Ale je potřeba mít chuť do práce a chtít se učit. Je nezbytná pečlivost a schopnost navrhovat řešení. Zadání často nebude detailní. Budeš vědět, co je cíl, ale možných způsobů řešení bude mnoho. Bude na tobě vyhodnotit, co asi bude nejlepší cesta.
- flexibilní práci - můžeš si vybrat dny a čas, kdy chceš pracovat (ideální ke studiu)
- mzdu 180 Kč/h čistého
- naučíš se, jaké je to podnikat, řídit pobočky a vést zaměstnance
Mzda: | 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Praha 1 |