Informace o pracovním místě
Hledáme do našeho prodejního oddělení osobu, která našim prodejcům pomůže s veškerou administrativou. Musí být rychlá, přesto pečlivá, flexibilní a umět se bleskově rozhodovat. Využijte nabídku nadnárodní společnosti a její benefity třeba v podobě zlevněné dovolené.
Co bude náplní práce:
• Administrativní podpora prodejního týmu
• Zapisování smluv do systému
• Komunikace s klienty a CK, správa pokladny
• Příprava hromadné pošty, kopírování, tisk, vyřizování emailů
• Vystavování dárkových certifikátů
• Ochotu pracovat Po–Pá, 1 víkend do měsíce, svátky dle domluvy
• Minimálně SŠ vzdělání
• Předchozí praxe v administrativě výhodou
• Velmi dobrou orientaci na internetu a PC
• Organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědný přístup k zadaným úkolům
• Zajímavou brigádu u leadera v cestovním ruchu
• Dohodu o provedení práce, 100–130 Kč/hod
• Zaškolení, slevy na dovolené nejen pro rodinu a zaměstnance, ale i pro známé, MULTISPORT karta, firemní akce
Těšíme se na Vás.
Tým Invia
Mzda: | 100 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |