Informace o pracovním místě
Náplň práce:
Administrativní a organizační podpora vedení společnosti, práce s dokumenty a interní agendou, základní účetní činnosti (faktury, podklady), operativní a multifunkční podpora dle aktuálních potřeb, každodenní komunikace v anglickém jazyce.
Požadujeme:
• Prokazatelné zkušenosti s administrativou
• Základní znalosti účetnictví
• Výbornou znalost anglického jazyka (slovem i písmem – podmínkou)
• Vysokou míru zodpovědnosti, spolehlivosti a diskrétnosti
• Časovou flexibilitu a samostatnost
• Řidičský průkaz skupiny B – podmínkou
• Reprezentativní vystupování a respektování velmi formálního dress code
Nabízíme:
Stabilní spolupráci na HPP nebo PHP, profesionální pracovní prostředí, odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností, možnost dlouhodobé spolupráce.
| pracoviště: | Kuřim, Blanenská 1339/99, Kuřim |
| TermínNástup: | Ihned |
| Mzda: | 150 - 300 Kč/hod. |
| Počet míst: | 1 |
| Firma: | Ing. Kasim Al-Dury |
| Zadavatel: | Julie Lakwová |
| Lokalita: | Kuřim |


