Informace o pracovním místě
Jako výpomoc k naší hlavní recepční hledáme spolehlivou, komunikativní kolegyni. Někoho, kdo zvládne různorodou administrativní práci, nezalekne se výpomoci s logistikou a oplývá selským rozumem :-) Ideálně studenta/ku VŠ či maminku na RD.
Nástup ideálně ihned! Za tuto ochotu nabízíme různorodou práci a cenné zkušenosti.
Pracovní doba dle dohody, ideálně dopoledne 2x týdně (4 - 6 hodin).
Náplň práce:
- agenda spojená s dopravou surovin/expedic zboží
- různorodá administrativní výpomoc
- obsluha recepce společnosti
- vyřizování korespondence společnosti
- zpracování podkladů pro jednotlivé úseky
- uvádění návštěv, zajišťování občerstvení
- znalost práce na PC (MS Office)
- spolehlivý a zodpovědný přístup
- výborné organizační a komunikační dovednosti
- reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
- komunikativní znalost angličtiny výhodou
- pravidelnou brigádu dle domluvy
- profesní zkušenost v úspěšné exportní firmě
- do budoucna možnost spolupráce na plný úvazek na různých v budoucnu obsazovaných administrativních pozicích
Mzda: | 100 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Hradec Králové |