Informace o pracovním místě
Jako výpomoc k naší hlavní recepční hledáme spolehlivou, komunikativní kolegyni. Někoho, kdo zvládne různorodou administrativní práci, nezalekne se výpomoci s logistikou a oplývá selským rozumem :-) Ideálně studenta/ku VŠ či maminku na RD. Nástup ideálně ihned! Za tuto ochotu nabízíme různorodou práci a cenné zkušenosti. Pracovní doba dle dohody, ideálně dopoledne 2x týdně (4 - 6 hodin). Náplň práce: - agenda spojená s dopravou surovin/expedic zboží - různorodá administrativní výpomoc - obsluha recepce společnosti - vyřizování korespondence společnosti - zpracování podkladů pro jednotlivé úseky - uvádění návštěv, zajišťování občerstvení
- znalost práce na PC (MS Office) - spolehlivý a zodpovědný přístup - výborné organizační a komunikační dovednosti - reprezentativní vzhled a příjemné vystupování - komunikativní znalost angličtiny výhodou
- pravidelnou brigádu dle domluvy - profesní zkušenost v úspěšné exportní firmě - do budoucna možnost spolupráce na plný úvazek na různých v budoucnu obsazovaných administrativních pozicích
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 100 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Hradec Králové |