Informace o pracovním místě
Do naší kanceláře v centru Chrudimi hledáme asistenta/ku.
Každodenní pracovní náplní je administrativa, organizace času, komunikace s obchodními partnery, fakturace. 
Dále účast na některých důležitých obchodních schůzkách, udržování příjemného pracovního prostředí, vyřizování došlých emailů a telefonátů (Word, Excel - nic složitého). 
Práce je vhodná i pro absolventy.
- dochvilnost, pečlivost, samostatný a odpovědný přístup k práci 
- vlastní iniciativu při řešení běžných kancelářských situací 
- příjemné vystupování, ideálně zkušenosti v komunikaci se zákazníky (není podmínkou) 
- velmi dobrou znalost angličtiny (alespoň komunikativní znalost s chutí se učit dále), jiný jazyk výhodou
- nadprůměrné finanční ohodnocení a benefity dle domluvy
- možnost flexibilní pracovní doby
- typ úvazku ŽL, DPP, HPP
| TermínNástup: | Ihned | 
| Mzda: | 21 000 - 40 000 Kč/měs. | 
| Počet míst: | 1 | 
| Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny | 
| Lokalita: | Chrudim | 

 
          

 
 
