Informace o pracovním místě
* Kontaktujte nové potenciální klienty telefonicky prostřednictvím systému CloudTalk, e-mailem nebo prostřednictvím chatovací aplikace.
* Veďte krátké úvodní rozhovory – zjistěte věk dítěte, jeho zájmy v oblasti programování, technické vybavení atd.
* Doporučte klientovi nejvhodnější kurz a domluvte termín zkušební lekce.
* Poskytněte rodičům všechny potřebné informace pro úspěšné absolvování zkušební lekce.
* Proveďte klienta celým procesem rezervace až po samotnou lekci.
* Po skončení lekce předejte klienta obchodnímu manažerovi.
* Profesionální, laskavý a trpělivý přístup v komunikaci s rodiči a dětmi.
* Možnost flexibilního pracovního rozvrhu (včetně večerů a víkendů).
* Základní dovednosti v práci s počítačem a ochota se učit nové systémy.
* Tichá pracovní atmosféra s neutrálním pozadím pro online komunikaci.
* Zkušenosti z call centra nebo zákaznické podpory jsou výhodou, nikoli povinností.
* Pokročilá znalost češtiny a alespoň úroveň B1 angličtiny.
* Práce v mezinárodní, dynamicky se rozvíjející společnosti se zaměřením na inovace.
* Práce o víkendech od 9 do 18 hodin
* Skutečné možnosti kariérního růstu v závislosti na Vašich výsledcích.
* Kompletní zaškolení a neustálá podpora během práce.
* Smysluplná práce, která ovlivňuje vzdělávání a budoucnost dětí.
* Pohodlí práce z domova v skvělém týmu.
* Možnost rozvíjet své komunikační a prodejní dovednosti.
pracoviště: | Celá ČR, Celá ČR |
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 7 500.0 - 16 000.0 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Firma: | Algorithmics s.r.o. |
Zadavatel: | Algorithmics CZ |
Lokalita: | Celá ČR |
![]() |