Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivou osobu na brigádní spolupráci formou práce z domova, která nám pomůže s administrativní a obchodní podporou. Brigáda je vhodná pro uchazeče/uchazečku, který/á má dobré vyjadřovací schopnosti, je organizovaný/á a zvládne samostatně pracovat podle zadání.
Kdo jsme / s čím budete pomáhat
Pomáháme firmám i jednotlivcům s obchodními aktivitami díky širokému spektru zprostředkovatelských a prodejních služeb. Zaměřujeme se zejména na:
zprostředkování velkoobchodu a obchod v zastoupení,
podporu obchodních partnerů při hledání nových trhů a zákazníků,
zajištění bezproblémového toku zboží mezi výrobci, obchodníky a zákazníky.
Vaším úkolem bude tuto činnost administrativně i komunikačně podporovat.
Náplň práce
evidence a základní třídění poptávek a kontaktů,
příprava podkladů pro obchodní jednání (základní rešerše firem, produktů, kontaktů),
online komunikace s potenciálními partnery dle předem daného scénáře (e-mail / chat / formuláře),
zápis dat do interních přehledů (např. Google Sheets / Excel),
aktualizace a doplňování databází,
jednoduché administrativní úkony dle aktuálních potřeb,
průběžná komunikace s nadřízenou osobou o stavu úkolů.
(Konkrétní okruhy činností je možné doplnit podle aktuálních projektů.)
výbornou znalost češtiny v psané formě, srozumitelné a profesionální vyjadřování,
spolehlivost, pečlivost a schopnost dodržovat termíny,
uživatelskou znalost PC, práce s internetem a kancelářskými nástroji (e-mail, dokumenty, tabulky),
schopnost samostatné práce v režimu home office,
diskrétnost při práci s daty a kontakty,
výhodou: zkušenost s administrativou, podporou obchodu nebo customer care.
brigádní spolupráci na dálku (100 % home office),
postupné předávání agendy – vhodné i pro zodpovědného studenta / rodiče na MD/RD / přivýdělek,
časovou flexibilitu v rámci domluvených termínů,
možnost dlouhodobější spolupráce při dobrých výsledcích,
odměnu dle rozsahu a typu svěřených úkolů. (200-300Kč/hod.)

 
          

 
 
