Informace o pracovním místě
Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu nebo kolegyni na pozici Administrativního pracovníka pro naši kancelář. Pokud Vám vyhovuje odpolední pracovní doba a máte zájem o rozmanitou administrativní práci, pak je tato pozice právě pro Vás.
Náplň práce:
* Komunikace se zákazníky – zpracovávání příchozích dotazů a poptávek (telefonicky a e-mailem).
* Provádění běžné kancelářské administrativy.
* Tvorba a správa zákaznických faktur.
* Kontrola a aktualizace zákaznické evidence.
* Denní e-mailová komunikace s klienty i kolegy.
* Koordinace marketingu
Vhodné pro studenty/ky při studiu, rozsah 20h-40h/týden.
Nástup Leden 2026 nebo dle domluvy.
* Spolehlivost a samostatnost.
* Příjemné a profesionální vystupování při komunikaci se zákazníky.
* Znalost práce na PC
* Výhodou je praxe v administrativě nebo zákaznickém servisu.
* Flexibilní úvazek v stabilní společnosti.
* Pracovní dobu ideálně od 11:00 do 18:00 (dle individuálních možností)
* Možnost zapojit se do zajímavých a rozmanitých úkolů.
* Podporující a přátelský tým.
* Možnost profesního růstu.
pracoviště: | Brno, Optátova 871/39a, Brno |
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 135 - 145 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Firma: | KASA FIK s.r.o. |
Zadavatel: | Romana Votavova |
Lokalita: | Brno |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |