Informace o pracovním místě
Jako firma jsme v posledních letech vyrostli a děláme projekty pro naše zákazníky, na které jsme hrdí. Nyní bychom se rádi posunuli i v oblasti marketingu a posílili náš tým o pozici juniorního marketingového specialisty. Je to pozice pro někoho, kdo je komunikativní, všestranný a kreativní. Očekáváme spolupráci v rozsahu přibližně 10 hodin týdně, pozice je vhodná i pro studenty.
Co bude tvou pracovní náplní?
Budeš spolupracovat s marketingovou specialistkou a vedením firmy na tvorbě marketingového plánu s ohledem na priority firmy.
Pomůžeš s péčí o partnerské programy jednotlivých platforem.
Tvým úkolem bude také sledovat trh, porozumět našim produktům a technickým výhodám, a monitorovat konkurenci.
Protože působíme na B2B trhu, budeš úzce spolupracovat s marketingem a sales týmem na tvorbě a realizaci marketingových aktivit zaměřených na tento segment.
Součástí pozice je správa firemních sociálních sítí – pomůžeš s tvorbou grafického obsahu podle firemních šablon a budeš připravovat texty pro příspěvky. Společně s marketingovým týmem budeš také pomáhat firemním ambasadorům se správou jejich LinkedIn účtu.
Ve spolupráci s externími dodavateli se budeš podílet na přípravě propagačních materiálů, například firemní brožury.
Pomůžeš se správou firemního webu v CMS systému – aktualizací informací a udržováním obsahu.
Budeš spolupracovat na tvorbě článků, success stories a dalších textových materiálů – podklady ti poskytnou kolegové z obchodu, projektoví manažeři nebo weboví specialisté.
Ve spolupráci s marketingem, sales a HR oddělením se budeš podílet na přípravě firemních newsletterů pro zaměstnance i zákazníky.
Součástí práce bude také pomoc s organizací interních i externích eventů – ať už jde o veletrhy, online akce nebo teambuildingy.
Na této pozici budeš úzce spolupracovat s marketingovým oddělením, vedením společnosti i kolegy z obchodu, HR a developmentu, stejně jako s externími partnery zajišťujícími PPC kampaně, webovou analytiku nebo PR.
Představujeme si tě jako otevřeného, komunikativního a kreativního člověka, který se nebojí učit novým věcem a má chuť rozvíjet své marketingové dovednosti.
Budeš pracovat s aplikacemi O365 (Teams, PowerPoint, Excel, Word).
Zajímáš se o marketing a ideálně studuješ marketing nebo obchod, takže máš základní přehled o tom, jaké marketingové nástroje existují a jak fungují.
Jsi spolehlivý/á, efektivní a umíš si dobře zorganizovat čas i úkoly. Dokážeš dotahovat věci do konce, máš chuť se učit nové věci a zapojit se do různorodých projektů.
Komunikace ti jde přirozeně, působíš příjemně a týmová spolupráce ti není cizí. Protože část naší komunikace probíhá i se zahraničními partnery, potřebujeme, abys měl/a dobré znalosti angličtiny.
Oceňujeme kreativitu, vlastní nápady a aktivní přístup.
Jedná se o part-time spolupráci v rozsahu přibližně 10 hodin týdně s možností navýšení do budoucna.
Naše kanceláře máme v Brně na Botanické ulici – ideálně se budeme potkávat osobně, ale částečná práce z domu je možná.
Jaké zkušenosti Ti budou výhodou?
Výhodou jsou předchozí zkušenosti s tvorbou textového a vizuálního obsahu – ať už jde o copywriting, správu sociálních sítí nebo přidávání obsahu na web. Plusové body máš, pokud se orientuješ v B2B marketingu. Hodit se ti mohou také zkušenosti s grafickými nástroji, jako je Canva Pro, Adobe Photoshop, Figma nebo InDesign.
Bluesoft rychle roste, je nás teď už přes 55! Sídlíme v centru Brna na Botanické ulici, konkrétně máme kanceláře v budově Fakulty informatiky Masarykovy univerzity. I proto u nás dáváme příležitost studentům, kteří u nás pracují na part-time, absolvují stáže nebo píšou bakalářku/diplomku.
Naše kanceláře jsou moderní, v kanceláři máme ovoce, kávu, čaj, jednou za kvartál velkou firemní snídani, po práci můžeš zahrát playstation. Zkrátka se můžeš těšit na fajn prostředí – zkušení a chytří kolegové, se kterými zajdeš na pivko nebo zahrát tenis. Pořádáme grilovačky, degustace, snídaně a pravidelně sportujeme.
Máme tři back-endové týmy (každý tým má 8-10 lidí), jeden front-endový tým, SAZKA tým a tým testerů. Na hladký průběh projektů dohlíží projektoví manažeři. Dále jsou součástí týmu MKT, HR a backoffice kolegyně.
Pracovat můžeš začít jak v 7 ráno, tak v 10 dopoledne podle preferencí, důležité je, že splníš to, co máme naplánováno včas a v odpovídající kvalitě. Rozvržení pracovní doby je na tobě, klidně si protáhni obědovou pauzu na dvě hodiny nebo si přispi. Pokud naplníš domluvený úvazek, jsme flexibilní. Umíme spolupracovat i na dálku, ale preferujeme, když alespoň část týdne budeš sedět v brněnské kanceláři společně s ostatními.
Jaké máme benefity?
Firemní notebook
Multisportka
Mobilní tarif
Snack bar v kanceláři
Firmou sponzorované vzdělávání (na cokoliv)
Nastavení spolupráce dle tvých preferencí
Teambuildingy (grilovačka, degustace, tenisový turnaj, koktejlový den a další) a PS4 v kanceláři
Zázemí skupiny BiQ Group, takže se můžeš profesně posouvat napříč ČR i SK
Láká tě u nás pracovat? Paráda! Rádi se s tebou potkáme na pohovoru, kde při kávě nebo online všechno probereme. Pošli nám prosím CV, napiš ještě pár řádků o sobě a my se do týdne ozveme. Pak tě čeká osobní nebo online schůzka, kde ti představíme tým, pozici a firmu. Mezitím se můžeš mrknout na náš Instagram @bluesoftcz, kde najdeš videa a fotky z našich akcí.
pracoviště: | Brno, Botanická 554/68a, Brno |
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 150 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Firma: | BiQ Bluesoft a.s. |
Zadavatel: | Simona Brejková |
Lokalita: | Brno |