Informace o pracovním místě
Hledáme externí obchodní asistentku pro práci formou home-office. Náplní práce je telefonování klientům ohledně spokojenosti, domlouvání schůzek kolegovi, práce na počítači MS Word a Excel.
Spolupráce dlouhodobá
V telefonátech reprezentovat společnost, nutné je slušné vystupování
Pracovat s kontakty, které předáme a vyhledávat další kontakty
Nutná je systematická práce, protože kromě vyhledávání a oslovování nových kontaktů v intervalech cca 2 měsíců ve spojení našimi zákazníky se ptát, jak se jim daří, co by doporučovali upravit, jejich návrhy….
Pro telefonáty jsou nejvhodnější časy 9-11h a 13-15h
Pro zápis a práci s daty používáme Excel
Komunikativní schopnost, příjemné vystupování, ochota školit se ve sveřeném sortimentu (autodoplňky), vlastní počítač.
Hodinová mzda 150 Kč + 50 Kč bonus za kvalitu práce. Celkem tedy 200 Kč/hod.
Forma dohoda o provedení práce.