Informace o pracovním místě
Hledáte zkrácený úvazek na 10hod týdně v dopoledních hodinách? Můžete být k dispozici osobně středy 8-11hod, kdy byste zajistila firemní snídaně? Baví vás práce asistentky? Jste pečující typ, který má rád pořádek? Pak jste přesně takoví, jaké hledáme.
Co bude vaše zodpovědnost?
• Zorientujete se ve svěřený oblastech - provozních, organizačních
• Převezmete zodpovědnost za svoji agendu
• Budete vědět, co kde najít, doplnit, zajistit, uložit, vyplnit
• Zajistit a umět vyřešit bezproblémový chod našich kancelářských prostor
• Spokojenost kolegů se servisem spojeným s office managementem
• Režijní objednávky (nábytek, vybavení, kancelářské potřeby, občerstvení a další nákupy)
• Zajištění a evidence (klíčů, vstupních karet, zodpovědnost za údržbu kuchyněk, zasedaček, ostatních společných firemních prostor)
• Zajištění firemních akcí (teambuildingy, školení, sportovní aktivity)
• Objednávky spojené s pracovními cestami zaměstnanců (letenky, ubytování, carsharing, nájem auta, kreditová jízdenka…)
A k tomu budete potřebovat:
• Mít dobré vztahy s kolegy i externími partnery
• Zodpovědnost za svoji agendu
• Umět zajistit, zorganizovat, vyřešit, domluvit
• Umět se postarat o příjemné office prostředí
• Pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost
• Otevřenou firemní kulturu
• Fajn tým, kterého budeš součástí
• Flexibilitu
• Školení – interní, občerstvení na pracovišti, notebook, flexibilní pracovní doba, týmový příspěvek, firemní akce
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 180 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Důchodce, OSVČ, MD |
Lokalita: | Brno |