Informace o pracovním místě
Do znalecké kanceláře hledáme asistentku na administrativní výpomoc na 2x až 3x 4 hodiny týdně. Vhodné pro studenty, i maminky na mateřské.
Jaká je náplň práce?
Zpracování i odesílání pošty, datových zpráv, příprava účetních podkladů (znalost pohody výhodou), správa fakturace, dohled na zakázkami v informačním systému.
Místo výkonu práce?
Znalecká kancelář Nemovitost s.r.o., Kabátníkova 105/2, Brno. Částečně možno pracovat z domu, ale 2x týdně je nutné být v kancláři zejména kvůli poště.
Požadujeme
Pečlivost, spolehlivost, systematičnost.
Nabízíme
Flexibilní pracovní dobu, pohodový kolektiv, nástupní ohodnocení 200 Kč/h, po zapracování i více.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 200 - 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | i od 15 let, OZP, MD |
Lokalita: | Brno |
ID inzerátu: 4849872 Vloženo: 07.02.2025