Informace o pracovním místě
Do našeho přátelského týmu hledáme Recepční/Asistenta/ku na cca 4 hodiny denně dopoledne (PO-PÁ). Hledáme někoho, kdo se postará o hladký chod kanceláře, zorganizuje administrativní agendu, a přitom bude šířit pozitivní náladu v kanceláři.
Zkrátka se starat o to, aby všechno běželo jako na drátkách!
• Zajišťovat hladký chod recepce a administrativní podporu týmu.
• Organizovat zasedací místnosti – od rezervací po přípravu na schůzky.
• Objednávat IT vybavení, kancelářské potřeby, občerstvení nebo marketingové materiály.
• Vyřizovat komunikaci s dodavateli, správou budovy a dalšími partnery.
• Spravovat poštu, telefonní hovory a pečovat o dobrou náladu kolegů.
• Podílet se na organizaci interních a externích akcí – školení, teambuildingy, firemní večírky.
• Podporovat manažery i kolegy – včetně zajišťování oslav a dárků.
• Pomáhat marketingovému týmu – výzdoba kanceláře, podpora sociálních sítí nebo přípravy charitativních akcí.
• Středoškolské vzdělání a zkušenosti na podobné pozici.
• Komunikativní znalost angličtiny (B1) a vynikající češtinu.
• Znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word).
• Skvělé organizační schopnosti, multitasking a aktivní přístup.
• Pozitivní přístup, chuť do práce a úsměv na tváři.
• DPČ – ideální pro studenty nebo maminky.
• Možnost nasbírat zkušenosti v mezinárodní společnosti a případně
zabrousit do jiného oddělení.
• Flexibilní pracovní dobu (Po-Pá cca 4h/denně, časově dopoledne cca
9-13h).
• Notebook, telefon a občerstvení na pracovišti.
• MultiSport kartu a pestré firemní akce – od grilování na terase, přes
teambuilding až po sportovní turnaje (firemní běh, fotbal..).