Informace o pracovním místě
Funkční kancelář je srdcem firmy, proto hledáme člověka, jehož srdce umí správně tlouct!
Náš asistent pro zákazníky a prodej je pravou rukou jak našim bezpečákům,
tak obchodníkům. Pomáhá plánovat cesty ke klientům, připravovat podklady pro nejrůznější typy schůzek, hlídá, že máme v pořádku administrativu a věci uložené na správných místech jak fyzicky v papírové podobě, tak elektronicky v našem CRM.
Segurico se u svých zákazníků stará o správné zajištění BOZP a požární ochrany. Při naší roční správě BOZP agendy zajišťujeme nejen školení a prověrky pracovišť, ale také velmi kvalitně zpracovanou dokumentaci a pomoc v různých situacích. Více o naší firmě se dozvíš na našem webu, kam se mrkni ještě předtím, než nám odpovíš na inzerát.
Náš customer servis a sales support má na starosti:
• podporou jak našim technikům BOZP tak našim obchodníkům
• domlouvání termínů u již zasmluvněných zákazníků za účelem realizace dodávek našich služeb - telefonicky
• plánování kalendáře techniků BOZP
• emailová komunikace
• práce se systémem CRM
• vytváření a péče o databáze obchodních partnerů, zákazníků i potenciálních příležitostí
• administrativní činnosti spojené s obchodem – příprava smluv, prezentací a dalších podkladů
• pravidelné shrnutí výsledků obchodních týmů napříč firmou
• hlídání evidence KPI
Mezi nás si vybereme člověka, který:
• je pečlivý a u kterého se můžeme spolehnout na dobře odvedenou práci
• dokáže dobře komunikovat a je příjemný při jednání s lidmi
• je podobně naladěný, jako náš tým – chceme, abys se s námi cítil dobře tak, jako my s Tebou
• je ochotný hledat nové informace a přicházet s návrhy řešení či zlepšení
• chce mít ze své práce radost a chce dělat věci správně
• má plynulou češtinu nebo slovenštinu (písemně i hovorově)
• umí pracovat s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a to na středně pokročilé až pokročilé úrovni
A proč se přidat mezi nás?
• práci si budeš moci přizpůsobit svým časovým možnostem
• budeš součástí týmu ambiciózních i pozitivně naladěných kolegů, mezi kterými jsou, jak zkušení manažeři, tak juniorní talenti
• umíme být různorodí
• tvé nápady si rádi poslechneme a pomůžeme Ti s jejich realizací
• budeš mít možnost home-office i práce přímo z kanceláře
• opravdu nám záleží na tom, jak se s námi budeš cítit - budujeme profesionální ale přátelské vztahy
Nadchla Tě příležitost práce u nás?
Pošli nám svůj životopis a přidej krátký text o tom, které oblasti práce Tě doposud bavily nejvíc, nebo kde se cítíš sebejistě. Očekávej e-mail s pozvánkou na osobní setkání či online hovor.
Těšíme se na Tebe!
Práce cca 20 hodin / týden
Kancelář + home office
DPČ