Informace o pracovním místě
Vzhledem k rostoucímu množství práce v podnikání hledám spolehlivého parťáka na dlouhodobou spolupráci. Jedná se o pozici “osobní” asistentky, rozsah činnosti by byl široký, ve zkratce tipu “co bude potřeba”. Hledám ideálně studenta počátečních ročníků lehčí VŠ, který má chuť pracovat alespoň 15-20 hodin týdně, ale klidně z domova. Hlavní je pro mě pohotovst, akceschopnost a pozitivní přístup k práci. Odměnou je násobek běžné mzdy, který má být hlavně dlouhodobě motivační.
Náplň práce:
- vyřizování emailů
- práce s různými systémy – vyhledávání dat, vyřizování rezervací, strukturalizace informací
- tvorba manuálů – PDF dle daného tématu
- zařizování – řemeslníci, komunikace s lidmi
- občasně – něco někam zanést atd.
- absolutní spolehlivost – být na telefonu 24/7
- schopnost vyřešit problém
- samostatnost
- čeština – excelentní i v psané formě
- vlastní notebook
- možnost 2x týdně pracovat cca 4 hodiny v kanceláři v centru Brna (čas dle domluvy)
- nice to have: řidičák + auto k dipozici
Absolutní flexibilita času i místa
Možnost práce odkudkoliv – z domova / školy / dovolené
Práci je možné dělat kdykoliv během dne
Nadstandardní finanční ohodnocení - start 200 Kč na hodinu, možnost navýšení až na dvojnásobek při oboustranné spokojenosti
Super kolektiv
Uznání praxe do školy
Zkušenosti do života v různých oblastech