Informace o pracovním místě
Asistentka u nás na klinice nejdříve telefonuje novým zájemcům o výživové poradenství, kteří se k nám přihlásí přes webové stránky. Hlavni zodpovědnost je tak organizace kalendáře výživových poradců a jeho naplněnost. Dále potom přivítání klientů na recepci, zvážení na váze a založení karty klienta. Příjemné vystupování a upravený vzhled je tedy samozřejmostí. Součástí práce asistentky jsou i administrativní úkoly, jako je vedení skladu, zadávání objednávek, inkasovani a především zajistit plynulý chod poradny.
Příjemné vystupování, přirozený a mily projev nejen telefonování s klienty. Schopnost efektivní organizace práce. Samostatnost
Nástup ihned včetně zaučení i s podrobným manuálem. Pracovní doba dle dohody během otvírací doby, která je od 8 do 17h.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>