Informace o pracovním místě
Rádi byste se stali součástí týmu lidí, kteří přinášejí novou kvalitu ubytování? Chcete uplatnit své dovednosti a zkušenosti ve společnosti, která sází na vysoký standard služeb? Hledáme člověka, který se nebojí řešit mimořádné situace, které provoz hotelů přináší.
Pracovní náplň:
- Komunikace s klienty (telefonické a emailové rezervace, dotazy).
- Komunikace s úřady a dodavateli v němčině.
- Fakturace.
- Práce a komunikace s rezervačními systémy: previo, booking.
- Koordinace požadavků klientů se správci/vedoucími objektů.
- Podpora pro správce ubytovacích zařízení.
- Zpracování podkladů pro účetní.
- Reporting a analýzy pro vedení společnosti.
- Zajištění chodu kanceláře rezervačního oddělení .
- Němčinu na komunikativní úrovni.
- Samostatnost, pečlivost.
- Komunikativní schopnosti.
- Znalost práce s PC, zejména MS Excel.
- Výhodou znalost rezervačního systému Previo.
- Nástup ihned.
- Samostatnou pozici na poloviční úvazek s flexibilní pracovní dobou.
- Vhodné pro studenty a rodiče na MD.
- Mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem.
- Pohodovou práci v centru Brna.
- Slevy na firemní produkty, Cafeterie.
- Stravenkový paušál.
- Multisport kartu, 5 týdnů dovolené.
- Možnost seberealizace a profesního růstu.