Informace o pracovním místě
V Traion Holding s.r.o. se zabýváme developmentem, pronájmy a správou nemovitostí v centru Brna. Zaměřujeme se na cizince a aktuálně hledáme posilu do našeho týmu.
Back Office Assistant
Baví tě komunikovat s lidmi, organizovat si práci a zajišťovat chod kanceláře? Není ti cizí práce Outlookem, Wordem ani Excelem?
Hledáme někoho, kdo k nám zapadne a bude mu/jí s námi dobře. Takže pokud jsi komunikativní a umíš si zorganizovat svou práci a hlídat termíny, trochu puntičkář/ka s citem pro detail a smyslem pro humor, jsi náš člověk. A nevadí, že nemáš zatím moc zkušeností. Pokud splňuješ výše napsané, všechno se u nás rychle naučíš.
V naší kanceláři v centru Brna rádi přivítáme novou posilu, která se bude společně s námi podílet na organizaci chodu kanceláře, správě nemovitostí a administrativním zajišťování chodu developerské firmy.
Co budeš dělat:
- Přijímat, evidovat a zpracovávat faktury
- Zajištovat administrativní chod společnosti
- Připravovat podklady pro jednatele společnosti
- Týmově spolupracovat s dalšími kolegy
- Připravovat nájmení smlouvy a starat se o najemníky
• Min. středoškolské vzdělání
• Aktivní znalost práce na PC – především balíčku MS Office (Outlook, Word, Excel)
• Organizační a komunikační dovednosti
• Jsi zodpovedný/á a baví tě administrativní činnost
• Umíš se samostatně rozhodovat a nebojíš se zeptat, když něco nevíš.
• Angličtinu na komunikativní úrovni
• Italština výhodou
- Zajímavé finanční ohodnocení s fixní hodinovou odměnou
- Zlepšíš se v cizích jazycích
- Nabereš praktické zkušenosti z developerského prostředí a chodu firmy
- Získáš brigádu s flexibilní pracovní dobou přímo v centru Brna.