Informace o pracovním místě
Jsme společnost, která se zabývá prodejem nábytku a momentálně hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici brigádníka/brigádnice pro administrativní práce. Pokud jste samostatní, pečliví a máte znalost práce na počítači, především v programech Excel a Word, tato nabídka je určena právě vám!
Pracovní náplň:
•	Navádění nových produktů na e-shop
•	Aktualizace stávajících produktů
•	Tvorba popisů produktů
•	Vkládání fotografií a další administrativní úkoly
Požadujeme:
•	Zkušenost s prací na počítači a znalost programů Excel a Word
•	Samostatnost a pečlivost
•	Schopnost organizovat si práci a dodržovat stanovené termíny
•	Zájem o dlouhodobou spolupráci
Příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu. Flexibilní pracovní doba.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>| TermínNástup: | Ihned | 
| Mzda: | 130 - 150 Kč/hod. | 
| Počet míst: | 1 | 
| Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, i od 15 let | 
| Lokalita: | Brno | 

