Informace o pracovním místě
Jsme společnost, která se zabývá prodejem nábytku a momentálně hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici brigádníka/brigádnice pro administrativní práce. Pokud jste samostatní, pečliví a máte znalost práce na počítači, především v programech Excel a Word, tato nabídka je určena právě vám!
Pracovní náplň:
• Navádění nových produktů na e-shop
• Aktualizace stávajících produktů
• Tvorba popisů produktů
• Vkládání fotografií a další administrativní úkoly
Požadujeme:
• Zkušenost s prací na počítači a znalost programů Excel a Word
• Samostatnost a pečlivost
• Schopnost organizovat si práci a dodržovat stanovené termíny
• Zájem o dlouhodobou spolupráci
Příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu. Flexibilní pracovní doba.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 130 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, i od 15 let |
Lokalita: | Brno |