Informace o pracovním místě
Do svého týmu hledáme kolegu/gyni, kterého/kterou baví administrativa, má pozitivní přístup nejen k práci ale i k novým technologiím. Pokud jste komunikativní, přistupujete k práci zodpovědně a máte zájem pracovat v úspěšně rozvíjející se společnosti, pak nám, prosím, zašlete svůj životopis. • Administrativní agenda dle požadavků klienta a zaměstnavatele • Zpracování příchozích a odchozích poštovních zásilek • Skenování příchozích distribučních zásilek • Indexování naskenovaných zásilek v Custom Clientovi • Evidence příchozích a odchozích doporučených zásilek v Custom Clientovi • Další činnosti související se zpracováním zásilek pro společnosti GasNet, s.r.o a GasNet Služby, s.r.o. • Pracovní doba: 2x či 3x v týdnu 8:00 - 14:00, nebo dle domluvy
• Mít SŠ vzdělání s maturitou • Mít uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook) • Být velmi pečlivý(á), důsledný(á) a samostatný(á) • Komunikativnost a základní znalost AJ slovem • Řidičský průkaz skupiny B výhodou
• Zajímavou a různorodou práci v nadnárodní společnosti, • Dlouhodobou spolupráci formou DPP • Kvalitní zaškolení a zajištění všech pracovních pomůcek • Odměnu vždy do 15. dne následujícího měsíce
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Angličtina - Mírně pokročilý |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP |
Lokalita: | Brno |